Sider

24. januar 2013

Pausefunksjon på kropp og sinn

Vanligvis er jeg veldig flink til å trene, men nå har jeg hatt et par dager fri.
I morgen skal jeg trå til på nytt, og da blir det en skikkelig økt.
Da trener jeg på sykkel først, så trener jeg styrke etterpå.
Dette er jo skikkelig deilig, og tiden går unna.. Plutselig har dagen gått, og jeg er fortsatt i treningsklær.
Men hvis resultetet er mer energi, bedre holdning og mer overskudd, da er det verdt det!

I kveld skal jeg lage ferdig album, og noen nye kort. Det er gøy med scrapping, når jeg ikke har drevet med det på en liten stund.. *smile*
Kanskje dere får en liten smakebit av det når jeg blir ferdig.

Nå skal jeg se ferdig barnetv, og grøt-tid på vesla.
-L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg en tilbakemelding på hva du synes!