Sider

8. februar 2013

Janteloven


  1. Du skal ikke tro at du er noe. (Hvorfor ikke? Alle er jo noe!! Og jeg VET jeg er MYE!)
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. (Og hva er så dere?)
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. (Klok på kunnskap eller vennskap?)
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. (Og hva gjør deg bedre enn meg?)
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss. (Hva vet du egentlig?)
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss. (Større? Bedre?)
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe. (Visst pokker gjør jeg det!!)
  8. Du skal ikke le av oss. (Nei. Og ikke du av meg heller!)
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. (Nei, det VET jeg!)
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe. (Alle har noe å lære. Og alle kan lære bort noe!)





Så det så! Der var svaret mitt på det. 
Ha en toppers helg!

-L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg en tilbakemelding på hva du synes!