Sider

1. april 2013

Pause

Etter en lengre pause i bloggingen, vender jeg tilbake med et noe delt innlegg.

Påsken har vært fin, lang pause i trening og kosthold..
Masse god mat, fine stunder og ikke minst masse godteri.
Storebror har hatt påske fri fra barnehagen, og pappa har startet permisjon.
Vi har hatt noen fine spillkvelder, selv om det er lite fri man får med to små.

Siden sist har jeg tatt en lengre treningsfri, selv om det har blitt noen trilleturer. (Føler ikke det telles som trening) Og nå skal det bli godt å komme inn i rutiner igjen.
Oppstart kosthold: i morgen!
Oppstart trening: i morgen!

I morgen skal jeg på jobb, og permisjonen er helt over. Nesten litt trist å skulle være ferdig med baby-tiden, for det har gått så utrolig fort!
Nå blir det ikke mer permisjon, ikke mer late dager.
Hverdagen starter, og også jakten etter mer jobb.

Dagene har vært humørfylte. Mange fantastiske, og noen få tankefulle.
Jeg har så lenge lurt på hvorfor så mange er så selvsentrerte og asosiale..? Er kanskje ikke helt riktig valg av ord, men noe sannhet er det.
Mange sitter hjemme konstant, og du får ikke kontakt så lenge ikke jeg tar kontakt selv..
Noen ganger gidder man ikke svare, noen ganger gidder man ikke noe..
Og noen vil alltid bare at ting skal handle om seg selv! Jeg blir sliten av kjipe mennesker. Og jeg blir svimmel av forrandringer og uviktige ting..

Jeg vil nyte tiden! Vite at de jeg har i livet mitt, vil være der. Og vite at de jeg har der, bryr seg om.

Dagens ord: behandle de rundt godt, og sette pris på øyeblikkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg en tilbakemelding på hva du synes!