Sider

8. mai 2014

Hverdag og depresjon

Mitt aller største ønske er å bli frisk.
Jeg lever med depresjon,
Og har gjort det i mange år nå..
Trolig helt siden barndommen.
Jeg mistet pappaen min,
Brått og brutalt.
Og livet ellers var ikke lett.
En psykopat til stefar, en som kontrollerte meg, og var slem på mange måter..
Jeg har heldigvis glemt det meste,
Men det lever i meg.
Jeg er mye redd og engstelig.
Har mye aggresjon og sinne inni meg.
Føler meg maktesløs, og frarøvet barndommen.
Jeg er sliten og lei.
Har ikke jobb for øyeblikket, og pengene uteblir..
Da er det vanskelig å holde motet oppe!

Jeg har to nydelige barn, og en mann som støtter meg, og stiller opp for familien vår.
Jeg har en mor, som gjør mer for oss enn det mange ville.
Jeg har masse positivt i livet mitt,
Men også en depresjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg en tilbakemelding på hva du synes!