Sider

5. februar 2013

Utstyr

Jeg er så heldig at jeg har litt treningsutstyr hjemme.
Egentlig ikke så lite heller når jeg tenker etter.

Dette er noe av det jeg har:







En fantastisk herlig sykkel! Denne har jeg mange timer på, og dette er en av FÅ ting jeg aldri blir lei...
Denne er kjøpt i Steinkjer, og fraktet helt til Elverum med flyttelass. Nå også i 3 etg. :-)
Verdt hver meter! Og krone!



Manualer for vekttrening og muskelbruk.





Treningsball. Nå ligger denne i en bod, men skal snart finnes frem! :-)




Strikk (?) eller elastisk bånd. Mange styrkeøvelser kan gjøres med dette.
Og er et enkelt verktøy som krever lite plass.



Hoppetau!
Kondisjonstrening på sitt beste!
Vanskeligere trenger det ikke være, og hele kroppen blir trent!


Balansepute.



Matte. Mykt og godt underlag på et hardt parkettgulv.








Alle bilder hentet fra Abilica. Masse utstyr til en billig penge. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg en tilbakemelding på hva du synes!